Pirkimo Taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato paslaugų ir atributikos nuomos (palapinių, kėdžių, stalų ir kt.) sąlygas, taikomas tarp paslaugų teikėjo „Atributika šventėms“ (toliau – Mes) ir Jūsų (toliau – Klientas), užsakant paslaugas ar prekes svetainėje www.atributikarenginiui.lt (toliau – Svetainė) nurodytais kontaktais.

1.2. Šios Taisyklės taikomos visiems užsakymams, kurie atliekami telefonu, el. paštu ar kitomis nurodytomis ryšio priemonėmis.

2. Paslaugų ir prekių užsakymas

2.1. Klientas paslaugas ar nuomos prekes užsako telefonu arba el. paštu, susisiekdamas su mumis svetainėje nurodytais kontaktais.

2.2. Užsakymas laikomas galiojančiu tik tada, kai Klientas ir Mes raštu (el. paštu ar kita elektronine forma) patvirtiname sutartas sąlygas (data, prekės/paslaugos kiekis, kaina, vieta, trukmė ir pan.).

2.3. Prireikus, gali būti pasirašoma atskira paslaugų teikimo ar nuomos sutartis.

3. Kainos ir apmokėjimo tvarka

3.1. Visos prekių ir paslaugų kainos yra pateikiamos informaciniais tikslais. Tiksli galutinė kaina nustatoma individualiai, atsižvelgiant į užsakymo apimtį, trukmę, pristatymo ar montavimo poreikį.

3.2. Atsiskaitymas vykdomas iš anksto ar pristatymo metu, grynaisiais arba kitu susitartu būdu (pvz., bankiniu pavedimu).

3.3. Esant poreikiui, pateikiama sąskaita faktūra.

4. Paslaugų teikimo ir prekių perdavimo tvarka

4.1. Nuomojamos prekės (palapinės, stalai, kėdės ir pan.) perduodamos Klientui susitartu laiku, adresu ir sąlygomis.

4.2. Klientas įsipareigoja naudoti prekes pagal paskirtį ir grąžinti jas tokios pat būklės, kokios buvo gautos (atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą).

4.3. Jei prekės sugadinamos ar prarandamos Kliento kaltės pagrindu, jis įsipareigoja atlyginti žalą.

5. Užsakymo atšaukimas ir pakeitimai

5.1. Klientas turi teisę atsisakyti užsakymo, apie tai informuodamas ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki numatytos paslaugos teikimo, pristatymo ar montavimo datos.

5.2. Jei apie atsisakymą informuojama vėliau nei prieš 14 dienų, gali būti taikomas papildomas mokestis, susijęs su pasiruošimu, logistiniais ar kitais patirtais kaštais.

5.3. Užsakymo sąlygos (prekių kiekis, paslaugų apimtis) gali būti keičiamos tik abipusiu sutarimu.

6. Atsakomybė

6.1. Mes neatsakome už Kliento patirtus nuostolius, jei paslaugų neįmanoma suteikti dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

6.2. Klientas atsako už visą įrangą, kol ji yra jo žinioje (nuo pristatymo iki grąžinimo).

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios Taisyklės gali būti koreguojamos, apie tai paskelbiant Svetainėje.

7.2. Visi ginčai sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti – vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

7.3. Jei turite klausimų, kreipkitės el. paštu arba telefonu, nurodytu kontaktų skiltyje.

8. Garantijos ir grąžinimas

8.1. Mes garantuojame, kad nuomojama atributika ir suteikiamos paslaugos bus pristatytos laiku, tvarkingos, švarios ir tinkamos naudoti pagal iš anksto suderintas sąlygas.

8.2. Klientas, gavęs atributiką, privalo ją apžiūrėti ir apie bet kokius pastebėtus pažeidimus ar neatitikimus informuoti per 2 val. nuo gavimo momento. Vėliau pateiktos pretenzijos dėl defektų gali būti nepriimamos.

8.3. Nuomojama atributika yra paslauga, teikiama trumpalaikiam naudojimui , todėl jai netaikomas standartinis prekių grąžinimo terminas.

8.4. Jei dėl pagrįstų priežasčių paslauga negali būti suteikta taip, kaip buvo sutarta, Mes įsipareigojame pasiūlyti sprendimą: pakeisti atributiką, grąžinti dalį sumos arba suteikti nuolaidą būsimam užsakymui.